Tennisafdelingen

Velkommen til tennisafdelingen, hvor det sociale samvær står i højsædet !

Vi er stolte af den kæmpe indsats, der ydes af vores fantastiske frivillige for at sikre, at klubben fungerer på bedste vis.

I vores tennisafdeling er vi mere end bare et hold af spillere. Vi er en familie, der deler glæden ved sport, fællesskabet og det gode selskab. Vi værdsætter det sociale aspekt af tennis lige så meget som selve spillet. Det er i disse øjeblikke, hvor vi lærer hinanden bedre at kende, danner venskaber for livet og skaber minder, der varer ved.

Bag vores velfungerende klub er vores dedikerede frivillige, der bruger utallige timer på at sikre, at vores medlemmer oplever den bedst mulige tennis oplevelse. De er hjertet og sjælen i vores klub og udøver en uvurderlig rolle. Uden dem ville vores klub ikke kunne fungere på samme måde.

Frivillige tager sig af koordinering og organisering af turneringer og sociale arrangementer. De gør alt dette med glæde og engagement, og deres dedikation er tydelig i hvert træningssession og hver kamp, vi spiller.

Sammen skaber vi et miljø, hvor alle kan dyrke deres tennispassion og opleve den fulde glæde ved både sporten og fællesskabet.

Velkommen til tennisafdelingen, hvor vi værdsætter det sociale samvær og hylder vores frivillige! Sammen gør vi vores klub til et fantastisk sted at være.

Som en del af dit medlemskab i AB kan du spille PADEL på vores anlæg som åbnede i 2023.

Her på siden kan du finde kontaktinformation på vores trænere, læse om de forskellige hold, se træningstider mv.

I menuen får du det forkromede overblik, med hvad end du måtte søge efter. Er du i tvivl om noget, så er administrationen altid behjælpelig.

På vores Facebook-side og via Holdsport (kræver login) finder du opslag om event og træning m.m.

Facebook feed