Den gode velkomst

AB som klub er blevet en såkaldt velkomstforening i DGI-regi. Selvom AB er en klub, og ikke en forening, så vil det sige at vi udviser en særlig evne til at byde nye medlemmer velkommen, og er én blandt 69 foreninger/klubber på landsplan, som gerne vil sætte fokus på vigtigheden af en god velkomst.

Det forpligter selvfølgelig, men for fastholdelse af medlemmer er det et vigtig fokusområde. Vi kan i hvert fald være stolte af de ting vi allerede gør i vores forskellige afdelinger, så nye medlemmer føler sig velkommen.

På baggrund af vores tiltag for at byde medlemmer velkommen, så har vi fået denne tildeling. Seneste tiltag er, at vi på alle afdelingernes hjemmeside har fået en fane på engelsk, så tilflyttere til Danmark også kan finde information omkring hvordan de kan starte i AB. Desuden er der også information til vores gæster, så udeholdene også bliver budt velkommen og har adgang til information om vagt, baner, omklædning mm. Noget som vi også bestræber os på at sende ud til de hold, som besøger os i de forskellige weekends.

Det er et stort fokusområde, og har man input til hvad klubben ellers kan gøre, så er man meget velkommen til at skrive til [email protected]

Vi glæder os også til at byde dig velkommen, og vil sørge for at du får den bedst mulige start i klubben!