Om håndboldafdelingen

AB er klubben, hvor der er plads til alle.

Inden for AB-hallens vægge har vi hold i alle aldre ligefra minimix til oldies. Vi har både piger og drenge, mænd og kvinder , og så har vi sågar et AB Special-hold for spillere med særlige behov.

Skulle du have mod på at prøve kræfter med håndbold i AB, skal du blot klikke dig ind på det hold, som passer til dig i menuen til venstre. Der finder du de nødvendige informationer på holdenes trænere og holdledere, så du kan tage kontakt til dem og aftale at komme til en prøvetræning.

Hvis du bliver bidt af håndbolden, melder vi dig ind i klubben; hvis håndbolden alligevel ikke er dig, skal du ikke fortvivle - der findes mange andre sportsgrene i AB, som du kan give dig i kast med. Fælles for dem alle er, at de er klar til at tage imod dig.