Ny i klubben

Ungdomsafdelingen har indført et regelsæt for klubbens unge cricketspillere. Vi kalder det CODEX CRICKET. Reglerne består af ti punkter:

1. Jeg er velforberedt. Jeg ved hvornår der er træningssamlinger og kampe. Jeg følger med på ABs hjemmeside www.abgladsaxe.dk
2. Jeg melder afbud i god tid hvis jeg ikke kan komme til en træning eller kamp.
3. Jeg møder altid til tiden. Jeg kommer altid i god tid og møder hellere 15 min. for tidligt end 5 min. for sent.
4. Jeg har styr på mit udstyr. Jeg tjekker altid min taske før jeg tager af sted og sikre mig at den indeholder alt hvad jeg skal bruge.
5. Jeg er hjælpsom. Træneren behøver ikke at spørger mig om hjælp til oprydning. Jeg hjælper til, hvor jeg kan.
6. Jeg opfører mig som en cricketspiller. Jeg snakker pænt og har respekt for min træner og mine med- og modspillere.
7. Jeg ser ud som en cricketspiller. Min trøje er nede i bukserne og mine snørrebånd er bundet. Jeg har ikke hue på indendørs.
8. Jeg yder mit bedste. Jeg kæmper til det sidste og giver aldrig op.
9. Jeg støtter mine kammerater. Jeg bakker mine kammerater op når de har brug for støtte og kommer altid med positive tilråb.
10. Jeg lytter og lærer. Jeg er ikke bange for at spørge, hvis der er noget jeg ikke forstår.

Hvis en spiller ikke overholder reglerne får det konsekvenser:

Gult kort en mundtlig advarsel
Rødt kort en løbetur med træneren klokken 6.30 om morgenen før skole

Hvis det stadig ikke hjælper indkaldes spilleren til samtale sammen med forældrene.

Kontingent
Indmeldelse: 250 kr