Spil tennis i AB

Når man er medlem af AB tennis, er man en del af et fællesskab, hvor der er plads til alle – uanset hvilket niveau man spiller tennis på.

For os er respekt og venlighed vigtige områder – derfor sætter vi også en stor ære i at alle viser dette overfor hinanden.

Som forening skylder vi hinanden at hjælpe og bidrage til AB tennis er et rart sted at komme.

Derfor er det også meget vigtigt, at alle nye medlemmer kommer rigtig godt fra start. Det betyder blandt andet, at du som nyt medlem bliver sat i kontakt med et erfarent medlem, der kan hjælpe med at komme godt igang.

Er du helt ny i tennisverden og/eller vil du gerne prøve om det er noget for dig, så udfyld kontaktformularen herunder,  så kommer vi hurtigt tilbage til dig.

Skriv dine spørgsmål her - så vender vi hurtigt tilbage.