Medlemsfordele

Som medlem i AB kan man opnå en masse fordele, udover at nyde godt af de mange muligheder på anlægget. Nogle af fordelen kræver et medlemskort. Det kan du finde i Holdsport-app'en ved at klikke på dit profilbillede i øverste højre hjørne.

Spil padel i AB

I slutningen af 2023 åbnede et helt nyt padel-anlæg på ABs anlægi Bagsværd. Faciliteterne tæller 5 doublebaner og én singlebane.

Som aktivt medlem i en af ABs fire afdelinger, har du mulighed for at oprette et gratis medlemskab hos Racket Club, der giver dig rabat på baneleje i AB og i deres mange andre centre i hele landet.

For at opnå rabatten skal du tilmelde dig holdet "Padel AB" i Holdsport og dernæst oprette en profil hos Racket Clubs bookingsystem MATCHi. Husk at bruge den samme mailadresse fra Holdsport til profilen hos MATCHi.
Følg med på Holdsport, hvor der løbende arrangeres padel-events for klubbens medlemmer.

Få 20% rabat når du køber maling hos Flügger Farver!

Oplys konto nr. 501295 i butikken når stuen eller træværket skal friskes op med kvalitetsmaling. Så får du hele 20% på dit køb.

Tilbuddet er gældende i følgende butikker:
- Flügger Farver, Gammelmosevej 257, 2800 Kgs. Lyngby
- Flügger Farver, Søborg Hovedgade 49, 2860 Søborg.

I Bagsværd Vinhandel er der et bredt udvalg af ikke bare vin, men også special-øl og spiritus. Personalet er altid behjælpelig med at hjælpe dig med gennemgang af de rette duesorter, og hvordan du sætter vinen sammen med menukortet. Med et medlemskort i hånden får man 10% i rabat på alt vin hos Bagsværd Vinhandel.

Du kan se mere til hvad Bagsværd kan tilbyde på bagsvaerd.dk

Alle ungdomsmedlemmer kan komme gratis ind til førsteholdets kampe på Gladsaxe Stadion. Det er vigtigt at man i indgangen viser sit medlemskort sammen med sin elektroniske eller printede billet.

Billetter findes via hjemmesiden boldbillet.dk, og forud for kampen fremsendes et link til at hente billetter til klubbens medlemmer.