Junior

Juniortennis (til og med 18 år) - helårsmedlemskab

I AB Tennis er der en stor gruppe aktive unge spillere på alle niveauer.

Der er plads til både hyggetennis og den ambitiøse spiller, der gerne vil spille både holdkampe og individuelle turneringer.

Udendørssæsonen varer typisk fra 1. maj - 15. september, alt efter hvordan vejret arter sig. I den øvrige tid er vi indendørs i AB hallen, hvor der er 4 tennisbaner side om side.

Træningstilbud

Juniorspillere - både begyndere og øvede tilbydes i AB Tennis træning en eller flere gange ugentligt.

Der afholdes ikke træning i skoleferierne.

Kontakt sportschef Claus Løppke, hvis du er interesseret i at spille tennis i AB eller
meld dig ind via Tilmeld-knappen til højre.

Tilmeld dig her

De 150 kr. herunder er et indmeldelsesgebyr. Det opkræves kun én gang ved indmeldelse, selv om der står "pr. sæson", hvilket skyldes en begrænsning i vores it-system.

Den anden pris er et forholdsmæssigt kontingent udregnet frem til næste ordinære opkrævning. Se de årlige kontingentsatser her

275,00 kr. 1. maj
150,00 kr. pr. sæson