Medlemskab i AB

I AB kan du med et aktivt medlemskab blive en del af en af vores 4 afdelinger; fodbold, håndbold, tennis eller cricket. Du tilmelder dig den ønskede afdeling via indmeldelsesblanketten og har herefter mulighed for at dyrke den ønskede sportsgren hos os. Samtidigt får du mulighed for at benytte vores styrketræningsrum*, omklædningsfaciliteter m.m.

Ungdomsmedlemmer har desuden mulighed for at komme ind på Gladsaxe stadion gratis til AB's hjemmekampe ved fremvisning af medlemskort. Dette vil blive udleveret af din træner.

Inden du melder dig ind, har du ret til 2-3 prøvetræninger, hvor du møder trænere og hold, der passer til din årgang, og træner med. I fodboldafdelingen har du ret til 2 ugers prøvetræning før indmeldelse. Du aftaler herefter med træneren, hvis du ønsker at starte dit medlemskab. Har du tidligere spillet i andre klubber, er det vigtigt, at du ved indmeldelse gør os opmærksomme på det, så vi kan hente licenser eller spillercertifikater ind.

Det er ydermere muligt at ændre sit aktive medlemskab til et passivt medlemskab. Hermed mistes retten til boldspillene, men ophold på ABs anlæg og benyttelse af omklædningsfaciliteter beholdes.

Vi respekterer dit privatliv og ønsker at være helt åbne omkring de oplysninger, vi indsamler, hvordan vi bruger dem, samt din ret til at have kontrol over denne information. Derfor har vi lavet en Privatlivspolitik for dig som medlem i AB. Denne findes nederst på siden eller under fanen 'AB' og herefter 'AB's politikker'.

Vores kontingentsatser kan ses under fanen 'Kontingentsatser', og er helårlige. Du betaler dog to gange om året, henholdsvis 1. Februar og 1. August.

Indmeldelse sker online i fanen 'Tilmelding' i toppen. Du vil herefter modtage informationer om betaling online, når du melder dig ind. Vi ser gerne at du tilmelder din betaling til automatisk bankoverførsel, således vi minimerer det administrative arbejde i AB.

Øvrige informationer vedrørende medlemskab i AB kan du få ved at henvende dig til din træner eller på AB's kontor.

- Ved spørgsmål omkring indmeldelse, udmeldelse eller rettelse af medlemsinfo og certifikater [email protected]

- Ved spørgsmål omkring faktura, betalinger mv. skal henvendelsen sendes til [email protected]

Husk at du også altid kan betale kontingent mv. over Mobilepay på nummer 59048. Det er i denne forbindelse vigtigt, at du skriver følgende: Navn og hold.

I tilfælde af uforudsete forhold, som forhindrer adgang til anlægget, herunder banerne eller hallen, refunderes banelejen ikke så længe forholdet er til stede. Dette dækker blandt andet over epidemier, bygningsskader, jordskælv, oversvømmelse, flodbølge mm.

Som medlem i AB er du en del af et fællesskab, hvor alle har adgang til klubbens sportslige faciliteter, omklædningsrum samt bliver inviteret til diverse arrangementer, som udelukkende holdes for klubbens medlemmer. Klubbens faciliteter vedligeholdes af klubbens egne medarbejdere og vedligeholdelse er forbundet med høje omkostninger. Det er altafgørende at du betaler dit kontingent, som er med til at bidrage til vedligeholdelse og forbedringer, renovering, materialer, forbedring af baneforhold, sociale events, mm. Derudover håber vi du behandler vores faciliteter og materialer som var det dine egne. Det sætter vi stor pris på – tak.

*Styrketræningsrummet må IKKE benyttes af personer under 15 år. Personer under 18 år SKAL være i følgeskab med en voksen.

For detaljer og yderligere informationer er du velkommen til at kontakte administrationen på: [email protected].

Handelsbetingelser
Privatlivspolitik

Ønsker du at melde dig ud af klubben, så se nærmere her: