Banebooking

Ifm. det nye bookingsystem har tennisbestyrelsen valgt følgende principper ift. booking af udendørs tennisbaner:

• For seniorer og ung-senior medlemmer: Alle baner kan bookes i tidsrummet 07-22:00 alle ugens dage
  • For ungdoms medlemmer: Alle baner kan bookes i tidsrummet 07-18 alle ugens dage
  • Der kan bookes 14 dage frem i kalenderen. Der kan bookes i hele timer
  • Senior-, ung-senior og ungdomsmedlemmer kan hver booke 2 timer

Ved en banebooking skal der anvendes 2 forskellige ”brikker” = to spillernavne med samme rettigheder. Banebooking foretages via Holdsports app på en smartphone.

Inden man kan booke skal man installere Holdsport app’en på sin smartphone.

Hvis man IKKE har en smartphone:

Har du ikke en smartphone ring da til kontoret på tlf. 4498 7533, og så er vi selvfølgelig behjælpelige.

Der arbejdes også på en løsning til booking gennem hjemmesiden hos udviklerne af Holdsport, som vi selvfølgelig håber vi kan frigive i den nærmeste fremtid.

Man booker baner ved at følge nedenstående guide:

Smartphone:

• Log ind på jeres Holdsports-app
  • Vælg dit medlems hold på symbolet med personer, se cirkel 1.
    Mulighederne er:
    - T - medlem - senior helår eller udendørs
    - T - medlem - ung-senior
    - T - medlem-ungdom
  • Klik på de 3 streger – se cirkel 2
  • Vælg ”Booking”
  • Vælg dato Vil du længere frem end 1 uge klikker man  på den lille grå streg under datoerne – se cirkel 3
  • Vælg den ønskede bane på det ønskede tidspunkt
  • Husk at der som minimum skal være 2 medlemmer tilknyttet hver booking, og at man maksimalt kan booke 14 dage frem i tiden med maksimalt 2 bookinger per medlem.

Hvis du IKKE får brug for din reservation, bedes du afmelde din reservation. Dette sker under punktet ”mine bookinger” under Booking.

BANEBOOKING