Vores baner

Vi har 8 gode grusbaner - to af disse med belysning.

Vi ønsker gerne at omlægge 2 af banerne til det såkaldte Red Plus underlag, der vil medvirke til at forlænge sæsonen til stor glæde for vores medlemmer.

Brug af banerne kræver medlemskab - vi værdsætter gode baner og det håber vi også vores medlemmer gør. Derfor er det vigtigt at feje og vande banerne og ryde op efter dig - således at de altid er spilleklar og vores dejlige anlæg er lækkert og imødekommende for alle.

Husk det er også dit anlæg

Vi gør meget for at vores anlæg fremstår grønt og dejligt

Fællesskab løfter klubben

SM mestre flere år i træk

I AB Hallen har vi fire tennisbaner, som der rådes over på forskellige tidspunkter i løbet af ugen. Underlaget er hurtigt - men det vender du dig hurtigt til. Vores dygtige træner og dine gode tennisvenner er klar til at give dig gode tips og tricks - så du får den gode tennisoplevelse.

Da adgangsforholdene til vores indendørs baner ofte sker bag banerne opfordre vi alle til udvise respekt for de spiller på banen.

Altså lad vær med at bevæg jer når der spilles - vendt til pause i spillet. Således vil alle få gode oplevelser og man viser respekt for hinanden.

Rigtig godt lys og højt til loftet i vores smukke hal