Samarbejde

TiG - Tennis i Gladsaxe

AB Tennis samarbejder med de to øvrige tennisklubber i  i Gladsaxe Kommune (BTK/Bagsværd Tennisklub og GTK/Gladsaxe Tennisklub. Til sammen udgør de tre foreninger mere end 1000 medlemmer lige fra 3 år til 60+. I dette samarbejde bliver der årligt afholdt TIG camp for de unge medlemmer på tværs af kommunen. Endvidere bliver der løbende afholdte turneringer med højt socialt engagement. Vi arbejder på at uddanne nye træner sammen og vil rigtig gerne lave hold på tværs af klubberne så alle der gerne vil spille holdkampe for en mulighed herfor.

Der pågår løbende ideeudveksling og arbejdes tæt sammen omkring vores muligheder for at få en rigtig tennishal i Gladsaxe kommune. Det kan du læse mere om her:

TIGhallen.dk.

Den gamle skøjtehal i Gladsaxe skal have nyt liv - det har TiG nu også lavet et spændende projektoplæg til - det er nytænkende og anderledes end en 100% tennishal. Du finder flere informationer omkring dette på nedenstående link:

Novo Tennis

Som ansat på Novo er der via Novo Tennis mulighed for, at der træner og spiller på anlægget. Vi arbejder løbende på at samarbejdet bliver glæde for gavn for rigtig mange.