Motionister

I AB Tennis er vi en bred aktiv gruppe af motionister, der både spiller i faste grupperinger, deltager i arrangementer og spiller holdkampe.

Vi har sammensat vores udbud af træning til motionister - således at alle har en mulighed for at kunne være med.

Det betyder, at du som medlem af AB tennis altid vil kunne være med.

Selvfølgelig har vi ikke ubegrænset banekapacitet eller træner og måske ikke lige dage der passer dig. Men hold dig ikke tilbage for at kontakte os - så finder vi helt sikkert noget der også passer dig.

Du kan kontakte vores Sportschef Claus Løppke om tage en snak omkring dine tanker og hvad vi kan tilbyde dig.

Hold dig ikke tilbage - tag kontakt til Claus...

Sportschef
Claus Løppke
Jesper Erichsen
Karin Fynbo
Axel Braad Olesen
Allan Kloppenborg

Motionister

Vi gør rigtig meget ud af at alle får en god oplevelse af at være på tennisbanen. Det vil sige vores træning er sammensat er øvelser - teknik og kamptræning. Samt ikke mindst det sociale - hvilket er meget vigtigt for os. Du skal som medlem af AB Tennis altid føler dig velkommen og uanset dit niveau m.v.. vil vi altid kunne finde du kan spille med.

For os skal det være sjovt - hyggeligt og spændende at blive bedre.

Udendørs foregår vores store træning ca. 30 personer om torsdag og indendørs er det p.t. om onsdagen. Deltagelse på disse forudsætter - at du kan ramme bolden nogle gange.

Når vi spiller udendørs har vi ofte 3 hold tilmeldte under DTF og om vinteren 1 hold.

De lidt bedre motionister mødes hver lørdag morgen og spiller på 4 baner - både sommer og vinter.