Voksen intro

Nyt tilbud til tennis-interesserede der endnu ikke er medlem.

Holdtræning for voksne begyndere

Kender du én eller flere, der drømmer om at lære at spille tennis? Så har vi i klubben nu et nyt og attraktivt træningstilbud til voksne begyndere.

Holdet hedder Voksenintro og giver deltagerne mulighed for at prøve kræfter med tennis – ganske uforpligtende og uden medlemskab af klubben.

Træningen foregår med lettere bolde og på tilpassede baner, der sikrer at deltagerne hurtigt får flow i spillet, og at alle får en god oplevelse med hjem allerede fra første træningsdag.

Træningen afholdes om mandagen og starter den 8. maj fra kl. 18:00 - 19:30Forløbet inkluderer samlet 4 træningslektioner frem til og med mandag, d. 5. juni.

Hele introforløbet koster kun kr. 600,00.

Deltagerne kan låne en seniorketsjer hvis man ikke selv har en. Hvis man efterfølgende melder sig ind i klubben, kan man købe en god seniorketsjer for kun 250,-. Ved indmeldelse efter Voksenintro har deltagerne blandt andet mulighed for at deltage på:

• Mandagsspil og eller seniorsamling (afhængigt af ambitioner/niveau)
  • Alle arrangementer i AB tennis
  • Et nyt træningsforløb

Du er velkommen til at kontakte klubchef i AB tennis Claus Løppke på tlf.: 22 15 74 44 eller mail [email protected], hvis du vil vide mere.

OBS : begrænset antal pladser så først til mølle.