Hverdagsmedlem

En ny undersøgelse viser at den motionsform der forlænger vores liv med flest år er tennis. Tennisspillere lever nemlig 10 år længere en folk, der sidder ned og ikke dyrker motion. AB tennis har dermed oprettet et hverdagsmedlemskab der giver dig mulighed for at spille tennis både ude og inde om formiddagen.

Der spilles på 4 baner indendørs i AB hallen mellem 12:00 – 14:00 og man kan spille  tirsdag og torsdag.

Det nye hverdagsmedlemskab inklusiv fri booking mellem 12:00 – 14:00 kan tegnes for 600 kr. for en sæson, som gælder fra 15. september til 30. april plus 250,- indmeldelsesgebyr og det forudsætter at du ikke har været medlem af AB de sidste 5 år.

Du får:
- Mulighed for at spille tennis på tirsdag og torsdag indtil kl. 14:00.
- Mulighed for at tegne kontrakt på ledige indendørsbaner på hverdage indtil kl. 14:00. Kontrakter kan tegnes ved direkte henvendelse til kontoret på: [email protected]
- Tennisbanerne bookes i AB’s bane booking system
- Hverdagsmedlemskabet forudsætter at du ikke har været medlem af AB de sidste 5 år.

Vil du høre mere om tilbuddet kan du kontakte AB kontoret på telefon 44 98 75 33 eller via mail til: [email protected]